Sunday, November 21, 2010

1, 2, 3 skjut

Ojojoj vilken dag!
Det hela började klockan 10 imorse då Lungorn och Edhallarna möttes upp utanför my crib o jag och the simp knökade oss in i en bil. Sen så åkte vi ett bra tag ända till en stad named Inca där vi mötte upp med en annan familia och en paintball snubbe som skulle visa vägen. Efer många kringlar och krokar så kom vi fram till en liten liten väg där det stod flera mallorquinska bad ass proffisionella paintballers. Först så trodde vi att vi skulle köra mot dom, men så blev det inte!
Jag var jätte spänd hela tiden för alla pratade hela tiden om hur ont det gör och hur stora blåmärken man får. Men när vi väl satte igång var det väldans kul och spännande. Första spelet så sköt jag till och med ner en eller två personer! men jag blev även träffad i huvudet... Men, men. Ibland var det bara "snela snela jag går ut frivilligt", för jag fick ett sånt skott på mitt lår, och nu ser det ut som en stor röd gul golfboll med en blå ring runt om. Men annars var det väldigt roligt!
Efter färg kriget så åkte vi i en samlad trupp till en typiskt mallorquinsk restaurang och åt en typisk mallorquinsk lunch i några timmar.
Sen tog det circa 40 min tills vi var nere i staden igen och satt och gjorde de sista läxorna.
Och nu: Mad Men!

In action..


Känner mig lite små tuff i overall och skyddsväst

Grisarna blev ej träffade, eller getterna..


Vinnar teamet


Dom som inte vann... :D


Jag och Malan är redo


Titta vad glad man kan vara..


De långa som ALLTID var kvar sist.


The Simp


Kanin på rygg var en utav sakerna som var med på menyn

Byn Petra


Regnbågs feeling utöver det.


Vackert

No comments:

Post a Comment