Saturday, November 20, 2010

Ändrade planer..

Nu skulle jag egentligen varit på en julbazaar, men, L orkade inte dra sig dit och M sa att det var ovärt.. såå, nu ligger jag och slöar lite smått och ska snart äta lite McD°! Mumma.

Just nu saknar jag ett x antal människor, ni vet vem ni är och ni är grymt saknade! Ooch min underbaraste kusifin är snyggast och kommer att "waaaowa" alla på måndag :D Sitter här och ler för mig själv, Och hon kommer även ner om bara 3 ynka pynka veckor! Wohoo!

Lägg gärna in några kommentarer ibland, börjar kännas lite tomt på den fronten..

Klem! / Saga

1 comment:

  1. Ja snart kommer jag kära kusin! Saknar er vääääligt mycket! Du är bara för söt, Kommer att tänka på dig när jag sitter där på måndag och är nervös, kommer nog att läsa din anteckning på min mobil ett antal gånger för att känna mig lugn haha
    LOVE Mimi

    ReplyDelete