Tuesday, November 23, 2010

I Want Lanvin!

Jah, idag släpptes kollektionen, Lanvin for H&M. Och det märkte vi när vi var mitt under en skoldag när vi var inne i stan för keramik besöket (inlägg om det kommer senare ;) ). Vi bara såg VIP stolparna och ut rullade mattor utanför vår lilla H&M och tjejer som gick runt med Lanvin påsarna. Vi vart helt till oss för egentligen skulle inte den kollektionen kommit hit till Mallorca enligt två expediter som vi frågat på H&M :/....
Jag och Saga försökte komma på listiga planer för att kunna åka dit under skoltid och raffa åt sig något plagg, men vi insåg att "hej, kan vi få åka till H&M" inte var någon vidare bra ursäkt så det var inte ens någon vidare idé att fråga :P. Men jag åkte i alla fall direkt efter skolan för att se om något fanns kvar och det gjorde det. Lite skor och klänningar. Egentligen ville jag inte ha något från kollektionen, man vill bara ha för att ha i garderoben, typ. Det fanns en snygg klänning som hängde kvar och den drog jag mig genast på. Jag tyckte att man kände sig lite små mäktig i klänningen med de enorma volangerna och den kvinnliga designen, men det var en klänning som man kommer typ aldrig att använda så den köpte jag inte. Och de var de mesta klänningarna, lite små coola till photoshoots till men aldrig använd bara i real life. Däremot så köpte jag den lilla svarta jumpsuiten, som jag gått och dragit i. ⚇.
Klem så länge,
-Köpte ni något från kollektion och vad tycket ni om den?


"Jag lyckades i alla fall få en fin påse :D"



-Imorrn ska jag visa er min samling av.....

No comments:

Post a Comment