Saturday, November 20, 2010

Igår, Idag, Imorgon

Efter jag skrev igårs inlägg så blev jag otroligt rastlös.
Jag åt två toastar med hål i och i hålen var det ägg + ketchup medans Si och Ax spelade Kinect? Nya xboxet där man rör på sig och hoppar runt och det såg sjukt kul ut! Sen så ringde jag L och han var i Porto Pi (litet shoppingcenter med bio o bowling) med M&M så jag drog mig dit och vi hade det mysigt. Bowlade inte och vi såg inte nya Harry Potter, för den var på Spanish :( Så vi drog runt där och kollade lite i affärer etc. Sen så tog vi bussen hem till mig och såg på Picassos äventer, en kvalite rulle! Alla skrattade utom Malan, och sen så somnade nästan alla i soffan.

Idag:
Jag vaknade upp och gick över till gästerna som låg o sov/slappade/va på toa. Sen åt vi en höjdar frukost och jag fick äta min goda toast med ägg & ketchup igen! O sen har jag bara slappat och duschat, härlig lördag! Kl. 14.30 ska jag gå på engelsk julbazaar som Malans skola håller i, alltså om en och en halv timme. Och sen så har jag teater klockan 5. Yay! Älskar lördagar.. Får så mycket gjort!

Imorgon:
Paintball!


Xbox 360 Kinect

No comments:

Post a Comment