Friday, November 19, 2010

Och ännu en vecka har gått..


Ja, tiden, den går ju ruskigt snabbt! Nu var det en vecka sedan förra fredagen, rätt så logiskt men o troligt.
Idag har jag inte mått så jätte bra, mådde rätt så illa i början av dagen och har ont i min lilla hals nu.. :( Men, men. Efter några låånga timmar i skolan så blev det lite fika med bulle. Och sen så drog jag hem, för att sätta mig och sy i det kalla och mulna vädret. Jag drog ut allt som behövdes sys om och sys in ur garderoben och satte mig vid symaskinen. Efter några timmar av klippande i tyger och tröjor så orkade jag inte mer, och resultatet av alla timmar vaaaaar, ett litet headband, hahah. Det ser mest ut som ett klumpigt bandage. Men, men.. Jag ska nu slöa bort resten av dagen och hoppa över den dagliga powerwalken för beach 2011 hahah, börjar tidigt ;) Och trycka i mig några lussebullar från kylen. :D

Ser ut som en vulkan som precis har haft ett litet utbrott far far awaay


Såhär peppad är jag nuförtiden på att gå ut o motionera!

Mitt "headband". Jah.

No comments:

Post a Comment