Saturday, November 20, 2010

Slöa, slappa, äta, slöa


Hej.
Kom hem från drama lektionen för cirkus 3 timmar sedan, tänkte faktiskt gå hem men hade på mig converse och kände att mina fötter skulle tuppa av halvvägs. Så efter teatern som var grymt mysig, för det var nämligen mörkt när den var färdig! Har alltid varit på morgonen/tidig lunch annars.. I alla fall, efter drama så följde jag med L hem och kollade på när han och hans familj åt fisksoppa. Sen så drog jag med honom ner till underbara Diner där jag åt en pytte liten hamburgare och L åt banana pancakes och banana milkshake. Vi satt där och snackade om allt mellan himmel, longboardare, rump skor och jord. Och efter den mysiga middagen så vandrade jag mot mitt håll med musik i öronen. Det började regna efter några minuter så jag tog det säkra alternativet: buss. Och nu sitter jag här hemma slut som få med en lillebror brevid mig som somnade i soffan medans jag såg på glamourösa Mad Men. Borde nog snart sussa lite, ska ju vara färdig kl. 10 imorgon.. Så, även om jag kanske inte somnar just nu, så säger jag buenas noches, hasta mañana los lunis i los niños, nos vamos a la cama... (en sång från en spansk "gonatt show")

Samma gata som nedan, men åt detta hållet lite mer sepia färg

Och detta hållet lite mer blå betoning

Min middag

Min lunch

Front row hem

No comments:

Post a Comment