Thursday, November 18, 2010

Special kids gets special stuff

Hej hej allihopa :)
Alltid lika skönt med fredagar. Idag var dagen kort som vanligt men med en liten special sak. I veckan har vi nämligen haft en kändis bagare i köket som bakat lite smarriga saker åt oss. Han heter Bosse och har delvis massa bagerier i California och så är det även han som lärde Ica Maxi sina recept på de goda bröden. Sjukt goda bullar fick vi i alla fall igår till mellis och idag hade vi även föräldrar fika på skolan så då hade han bakat lite goa kakor att bjuda på.
Sedan åkte jag till vårat super braiga shopping centrum (snaark) för att hitta lite kläder eller någonting i alla fall att köpa, dock hittade jag hubba bubba meen det var inte rosa :/. Alla klädbutiker har så tråkiga kläder i år tycker jag och sedan så finns det inte så stort utbud här på Ö:n så ingen klä shopping blev det ej. Planen var att hitta lite koseliga och varma kläder att ha på sig till den kommande resan :D. Schtockholm!! Yihuu. Har inte varit där i en december på 5 år så det lär bli kallt. Hoppas verkligen att det inte kommer att regna, vill ha snö! Och så ska ge mig ut på isen och åka lite skridskor, ohh så kos! Känner verkligen att julen börja närma sig och alla mysigheter.
Men ikväll drar jag mig till St. Catalina för att käka på någon restaurang och sen blir det film, Harry Potter har premiär här på engelska :D lucky us! Det är inte varje dag som en film går på engelska, spanjorer gillar att dubba.
Hoppas ni får en trevlig fredags kväll! Klem Klem da Laura

No comments:

Post a Comment