Tuesday, November 30, 2010

Toni, Pep och Jag

Idag har det varit en strålande tisdag!
Tisdagar brukar ju alltid vara så himlans tråkiga, MEN, idag så har den varit trevlig!
Började med en lite seg men rolig skoldag, sen så hade jag gitarr lektioner med Pep och Toni!
Det är riktigt roligt faktiskt, skrattar gör man hela tiden. Idag var även en ny fransman där, men han var inte lika duktig som mig och Pep, haha, så han fick inte börja i vår grupp. Sen så åkte jag hem för att trycka i mig två cupcakes och sedan dra vidare till skolan igen med min mor och Laurita med familj :)
Det var möte om mac datorerna vi kommer att börja använda och om Sigtuna internatet. Lät jätte bra verkligen. Och sen så kom jag hem och åt lite middag, och nu ska jag dra på mig joggingbrallorna och mbt skorna för här ska det powerwalkas!
Tjoho!


Min lärare Toni och Pep i hörnet


Pep och fransman var förstummade utav Toni's solo

Drog några riff sådär bara

No comments:

Post a Comment