Saturday, December 25, 2010

25te December

Feliz Navidad och Merry Christmas!

Idag är det ju spanska/engelska julafton, och det firas hemma hos mina kusiner här på Mallis.
Dom är halv britter och halv svenskar, en väldigt söt blandning!

Jag vaknade idag kl. 13 nått.. och hela huset var i full gång med att städa och dammsuga o äta frukost. Men jag drog mig bara in till biblioteket och satte på Karate Kid och satt där i mörkret. Och en och en joinade mig, Laurita först, sen Amme, Sims och Axel. Jag var så trött att jag skulle kunna blunda någon timme till, men jag var tvungen att göra iordning mig för att åka iväg till släkten! En engelsk lunch blev det Turkey, Gravy, Bread Sauce oc nu lite Christmas Pudding!
Föredrar dock det svenska julbordet, men det var gott.

Sen så blev det ännu lite klapp öppning, och väldigt fina presenter kom fram än en gång.

Glömde kameran, så det blev bara en liten kort text.

Klem på er!



Just nu..

No comments:

Post a Comment