Thursday, December 2, 2010

Aley


Anledningen till rubriken är för att min underbaring ville ha sitt namn som inläggsrubrik (:
Idag har varit en väldigt slapp dag i skolan, igen. Det är verkligen jätte skönt. Vi kollade på en Anne Frank film och vi hade en dans lektion och lite matte. :D
Sen så åkte jag in till stan för att träffa Alex (: och vi gick omkring i julmysiga staden där vi köpte churros (bild längre ner) och mös i kylan samt regnet. Det var världens storm utanför Palma, så allt man såg var gigantiska blixtrar och dunder som lyste upp allting i rosa (!).
Sen så åkte vi till min bukt och därifrån åkte han hem till sig.

Lyckad dag allt som allt :)

Och här kommer ett par få bilder, men, jag har inte varit så aktiv med kameran på sistonde..



Snyggaste dansparet


Alla barn intryckta i ett rum


:O vem är denna blondin montro?


Haha, den enda bilden jag har på A :)

No comments:

Post a Comment