Tuesday, December 7, 2010

Wiho!

Hejsan allesammans,
En underbar och 20+ gradig dag i Barcelona har passerats!

Vi vaknade en behaglig tid då jag och mamma sedan satte på en film med Ashton Kutcher och Michelle Pfieffer (?). Efter det så satte vi på oss kläder och jag tänkte till och med skippa jackan för att det var så fint väder! Efter några minuters promenad så kom vi fram till Bar Lobo (once again), där vi skulle äta en himlans god frukost. Vi är nu officiella stammisar. Och efter frulle samt kaffe så började vi gå igen, och vi gick och gick och gick och shoppade och gick och shoppade för att sedan komma fram till en vin bar där det inte serverades läsk. Och sen började vi gå och gå och gå och shoppa och gå igen. På Hard Rock hamnade vi runt 5 tiden där vi åt en sen lunch/tidig middag. Gott och trevligt blev det! Och sen började vi gå igen, fast denna gången upp till hotellet där jag sitter nu. OCH om några timmar så kommer vi att vara på Palau Sant Jordi och sjunga till Papparazzi och Bad Romance! :D Kommer bli KUL att se henne, kan knappt vänta på hennes knasiga outfits och idéer.


Bar Lobo, igen


Skickade en tanke till dig Laurita


Och undrade lite smått varför Amanda inte berättat att hon öppnat ett hostal i Barcelona



Ännu en restaurang med namnet Saga..


Nästan i alla fall



En ganska söt lillebror



Vattnet som smakar medelhav


Jag och Simon på storbild!


Vi var med i United Colors of Benetton reklamen :)


Gick inte att rotera bilden, men här ser ni all shopping.
Fast det mesta är inte mitt...


No comments:

Post a Comment