Wednesday, December 22, 2010

Gå, tåg, tåg, flyg, buss, taxi, hem.


Vaknade 7.45 till "you got me" - Colbie Coliat (eller nåt liknande)

Klädde på mig, drog resväskorna till tågstation, satte mig på ett tåg till Zurich, gick av tåget, åt en kringla, satte mig på ett tåg till flygplatsen, gick av tåget och checkade in, såg en ron wesley kopia, åt mc donalds, träffade elsa pelsa och erka perka. Satte mig på planet till mallorca, landade i ett dimmigt regn, hämtade ut bagaget, satte mig i en taxi, åkte hem.

Åkte direkt från hemmet till stan för att göra den sista x-mas shoppingen. Försökte få tag i lukis men det gick inte, så jag träffade upp två andra som jag inte sett på länge.

Sen så tog jag bussen hem och min telefon dog. Åt middag, och nu sitter jag här i ett julbelyst rum




Sötaste Elsa blir bara snyggare och snyggare varje gång!


Söta små brorsor


OnePiece gang

No comments:

Post a Comment