Tuesday, December 7, 2010

Hello Stockholm!

Hej hej Sverige!
Glad ar man att ha landat i sitt harstammade land. Det forsta man gjorde var att dra pa sig de varma man hade och springa ner pa stan och trycka i sig en tunnbrodrulle pa fem roda och sedan lite sushi pa det. Man ar ju sa sugen pa allt och kan inte noje sig med en matratt till middag och imorse blev det Mcdonalds till frukost kl 10, lagom mumsigt! Snon har man ju ocksa fatt se nu efter 5 ar och fatt kanna lite minus grader piskas mot ansiktet, lagom harligt! Men jag tycker det ar super mysigt att vara har igen och imorrn skaa jag aka och kolla pa mitt kommande gymnasium och kolla laget, saga hej.

See you tomorrow, och sorry for den jobbiga stavningen men datan ar konstig.






...och titta vilken fin julkklapp jag fick fran min kara van!

No comments:

Post a Comment