Sunday, December 5, 2010

Julmys med Guiris

Hola Hola!
Sorry solly för sent inlägg. Idag har Saga, jag och min familj varit nere i Puerto Portals (yacht hamnen) och gått på julmarknad tillsammans med alla andra guiris här på ön : ) och sedan så har vi fotat lite nya bilder, haha riktiga fail bilder men vi får väl se hur de blir efter lite photoshop touch up om man har tur. Igår hade jag och mamma lite fixa dag, åkte köpte blommor och julpynt och sedan till kvällen låg jag och mös med vovvarna i sängen och en syster till The Grinch, en riktig julklassiker! : ) Och så beställde vi hem lite sushi, yummy. Världens godaste sushi från Sushi Club. Yeay! Den har som sagt philadelfia i sig som gör sushin så sjukt mycket godare :) mmm, det kanske låter lite konstigt men jag lovar er, det är en riktig succé ;).


All Sång på Mallorca

En plats kryllande med en massa guiris

Kråkan åker Cadillac för första gången,
och så här mycket kan man kosa in sig i baksätet

....och en liten sneak peak :)

Godnatt : )

No comments:

Post a Comment