Sunday, December 12, 2010

Lussekussar

HEJ, WOW.
Idag, gud vad fint, vi, sjöng, idag.

Jag och Mimi somnade till en film i soffan runt 3 tiden, och slagga där hela natten (väldigt skön soffa faktiskt).
Sen blev vi väckta av mor min, och vi var tvungna att börja vakna och äta lite frulle för att sedan göra oss iordning till FÖRSTA Lucia framträdandet. Det var i en spansk kyrka och Gud så vackert. Alla barn hade änglaröster och fick till och med själv tårar i ögona. Efter det så åkte vi till en restaurang där en familj bjöd på julbord, men jag, min kusin och min bror åkte hem istället och tog en snabb lunch på donken. Och nu så sitter vi här och lyssnar på Matildas julspellista. Snart ska vi åka iväg till den svenska kyrkan här på ön, för att sjunga lite till. Det var the basic stuff som har hänt idag. Och ikväll så har vi STORA planer, nämligen att ringa våran syssling och reta honom lite smått.


Vi är släkt. Vi sjunger tillsammans med Cee Lo Green. :D


Lusse mamma


Hur kommer de sig att bilder som jag tar på oss alltid ser ut såhära?


Snajsigt



En helt tom buss..eller?


Nemen, där sitter ju Matilda!


Ännu en bar med namn Sag.. + något


No comments:

Post a Comment