Friday, December 10, 2010

Mycket kan handa pa 24 timmar


Hurray hurray people!
Nu sitter jag har och mar sa fantastiskt bra :) och renad. Jag har precis kommit hem fran bion och sett Eat Pray and Love, en riktig hojdar rulle! Fantastisk miljo och himmlans inspirerande till vad man vill gora med livet. Det bara knakar i huvudet pa mig nu med alla ideer och viljor man vill har nast.
Dock borjade min dag inte sa lyckat och jag ar tacksam att man overlevde annu en dag i livet. Imorse nar jag och min syrra skulle ga over gatan (nar det var gron gubbe, saklart) kom en idiot fran tvargatan i en skapbil och korde ganska snabbt i svangen som var alltsa mot oss da och han fick lite sladd pa bilen . Jag hinner reagera (forvanar nastan mig sjalv) och tar min arm framfor min syrra for att snabbt dra oss undan. Som tur fick han stopp pa bilen och som vanligt blir man ju helt stum nar saker sker och kan inte fa ut nagra ord ur munnen men fingret akte upp, det klarade man. Han vevade ner rutan och roppade forlat till oss men det skiter jag i, for om vi hade dott sa hade inte ett himmlans forlat haft nagon betydelse, jag sager bara ' 'lar dig kora gubbjavel''. Men men har sitter jag nu anda lycklig. Sedan sa stotte jag pa annu en kandis i krokarna idag, min stora idol/forebild som jag vill bland annat bli som nar jag blir stor, hmm vem kan det vara?
Sen gick vi till bion och precis i samma veva kom alla kvallens gaster ut fran koncerthuset efter att ha tittat pa en liten show och skulle nu vidare for lite middag och fira de nominerade till Nobel priset. Och jag fick se Prinsessan Victoria :D vacker som hon ar, men dock fran sergels bios fonstren. Bilderna vart inte sa jatte bra ute i morkret men men tills nasta gang star jag dar med en annan kamera :D
Sov gott!
/Laura
en liten ers hoghet trippar till bilen i kylan

och vilken kandis tror ni att jag traffade idag?

och nu alldelles alldeles nyss fick vi hem denna efterlangtande goding
Nikon d7000


1 comment:

  1. jag skulle vara den andra som skulle ta kort med den :P
    //amelia

    ReplyDelete