Tuesday, December 14, 2010

Nada ensaimada

Hallå i stugan (:
Sitter här i soffan och tänkte blogga lite.

Idag så har det varit en sån "nothing day" i skolan. Vi gjorde nada, nada, och nada.
Matilda var och jobbade för fullt på Portixol medans jag satt och spelade lite spel på datorn för att få tiden att gå.
Men när jag kom hem från skolan så hände det lite saker :) Vi gjorde en mysig liten fika med lussebulle, kladdkaka och chocolate chip cookie samt "egg in a hole" och satt och skypeade med Lulu som just nu är i LA. Kul kul. Sen så skulle vi ta bussen till Porto Pi men det blev ändrade planer och vi åkte bara in till Plaza Espana. Där gick jag och mimi runt och shoppade (i alla fall jag). Sen så åkte vi hem och nu sitter vi här o myser :)

Klem!

Hilton Hotell



Snyfteli snyft


Jag, Mimi och Azeke


No comments:

Post a Comment