Monday, December 20, 2010

Sommar, sommar & sol

Goodmorning Sunshines!
Vilken underbar morgon vi har här på ön nu. Solen skiner och vågorna stänker, alla surfers är ute med bräderna och glider på vågorna, från ungdomar till äldre män i mustacher. Jag skulle kunna gå i t-shirt och shorts nästan, men jag avstår nog (Jag kan ju inte vara allt för mycket guiri). Och just nu när jag kollade ut ur fönstret såg jag en person som precis tagit ett dopp i endast badkläder (Kallt :S). Surfarna har i alla fall våtdräkter på sig. Jag tog en sväng på inlines imorse, passa på när det är sådant fint fint väder och det var så härligt, precis som vanligt. Fast även om det är fint väder här och så, så längtar jag så otroligt mycket efter sommar! Känna värme, bada i havet, bränna sig och ha sommar blekt hår. Och sedan efter en heldag på stranden går man hem och duschar, piffar till sig lite och sen går ut och käkar på någon härligt krog :) Det saknar jag.
"Vi snakkes", Laura!


En liten blekfis
That's more like it ; ) suuuper bränd


No comments:

Post a Comment