Friday, December 17, 2010

Surfs up y'all!

Gud vad härligt att vara tillbaks! Tillbaks till havet och vågorna..
Efter brädorna hade blivit avdroppade så började vi gå till en strand där det fanns stora vågor. Vi hoppade i och kände oss coola. Matilda satt och fota' på stranden, snygg som vanligt, och jag och Lulu kämpade oss fram i vågorna. Väldigt "messy". Istället för att havet kunde vänta några sekunder i alla fall, så körde det på våg efter våg efter våg. Han inte ens hämta luft emellan åt, eller, jo, men fort gick det. Efter lite kämpande så gick vi upp och drack varm choklad, och sen hoppade vi i igen.

Vi gick hem och jag ringde Alex, då vi bestämde att vi skulle ses om 40 min. Lite tids optimist är jag, skulle hinna gå (!) hem med brädorna och isbitar till tår, duscha och tvätta av allt salt samt våtdräkter, klä på mig och göra mig iordning, få Matilda och Lukas att bli färdiga samtidigt, gå till busshållsplatsen, åka bussen. Men, mor min kom som en life saver och kunde skjutsa oss in!

Så jag var med Aley i ungefär två timmar för att sedan åka till Portixol med M och L för att möta upp med min bror, lukas bror och lauras syster samt min mor för att äta lite!

Gott och mysigt.

Sen så gick vi hem i kylan och jag måste bara säga än en gång, är så himlans glad att lukas är hemma! :D

Nu ser vi på "letters to Julie". Mys!













No comments:

Post a Comment