Tuesday, December 14, 2010

UAU

GLAD LUCIA i efterskott.
Igâr, som sagt, sâ var det Lucia. Och vi hade tre stycken framträdanden att se fram emot. Första var pâ Hilton hotellet, där bara 6-9 skulle sjunga. Bussresan dit sâ sjöng vi och värmde upp till Black Eyed Peas och Rihanna samtidigt som vi dansade i bilen. Kul kul. Och vi hade världens skönaste Azeke i bilen, chauffören som kom frân Kenia "pumped up the volume" och vi vevade ner rutorna lite smâ coolt. Sen pâ Hilton sâ sjöng vi och jag började blöda i munnen, väldigt dramatiskt. Sen fick vi lussebulle och pepparkaka. Min kära kusin var med hela tiden och vi hade det göy. KOSELIGT. Sen sâ var vi i skolan och wastea lite tid och ât lite mer godsaker. 8 st ùnder hela skoldagen. :O Sen sâ âkte vi hem gjorde iordning oss till IKEA framträdandet som ocksâ gick bra, alla fick var sin julebock och julskum pâse. Snelt. Därifrân sâ drog vi till stan för att äta nâgot och sen springa till samlingsplatsen. Jag var den sista som gjorde iordning mig, kändes bra. Laurita var där ocksâ, fortfarande inte helt frisk men pâ topp humör ändâ. Sen sâ började vi tâga och det var jätte vackert verkligen. Mitt tal gick bra och "Happy X-mas" och "Halleluhja" har aldrig lâtit bättre. Vi sjöng i olika stämmor och det var väldigt avancerat och fint detta âr. Fick även det ârliga smycket av borgmästarinnan som var jätte trevlig. Fick även under hela föreställninge stearing i ögpnbtynen, pâ näsan, ögat och kinderna. Sâg ut som om jag grät stearin.
Efter Lussandet sâ gick vi till Wineing med en del familjer och satt där och pratade ett tag, Angeliqa följde med ocksâ och det var kul att träffa henne! Vi ska ju fira jul snart tillsammans :D
Sen bar vi oss hemmât och jag satte olja i mitt hâr för att fâ ut stearinet. Bra tips till er som fâr stearin i hâret. Och en sâ somnade vi till Knight and Day.
Vackra belysningen

Alla samlade

Hâller mitt lilla tal

Fina tärnor


Solo sâng, alla fick rysningar och târa i ögonen

Fick ett nätt armband av borgmästarinnan

Ehm.

Tärnorna fick dra ur stearinet

Gulligt.

Juleklem

No comments:

Post a Comment