Saturday, December 4, 2010

Yay, Saturrday

Hejohå!
Oj vad slut man är nu då.. Efter en dag som började med dans lektion, sedan skridsko åkning och ett väldigt massa vandrande i staden så är jag, samt mina ben heelt slut.
Idag har varit en trevlig o mysig dag i staden med kära Ellie och några trevliga klasskamrater (diggar ordet, ska börja användas oftare) till henne.
Först var det ju så klart Centre Stage, Teaterskolan, där jag träffade härliga människor och ingen mindre än Aley. Vi hade extra mycket dans, men det är bara jag som tycker det är göy!
Sen så tog jag bussen in till skridsko banan, där Ellie och Jodi stod och väntade. Churros (spansk godsak) blev införskaffade och vi mötte upp med några fler ladies också för att dra vidare till "ishallen", som är ett litet tält med is. Det var riktigt kul! Åkte runt i cirklar med böjd rygg och hållandes i Jodi, men det gick ju bra till slut!
Sen så blev det helt plötsligt mörkt och julbelysningen lös upp staden. V-A-C-K-E-R-T
Hörde ordet guiri's flera gånger också..

Sen träffade jag mor min och vi skulle julhandla lite, men, konstigt nog när jag och mamma julhandlar så kommer vi bara hem med kassar där sakerna i är till oss. Och när vi kom hem så blev det taco middag med bror min och hans två kompisar som flyttar till Sverige, mycket skratt och fniss!

Det var himlans mysigt, en lyckad dag allt som allt!


Ugg'sen av, skridskor på


Tältet och pingvinerna


Ellie ♥



Väldigt förberedda :)


Heliga helium


Hellow

Klem

No comments:

Post a Comment