Tuesday, January 18, 2011

Aj, aj, aj vad jag har ont i kinderna just nu har konstant lett och garvat under eftermiddagen, vi har haft det riktigt kul idag i skolan, hahah men mer säger jag inte. Imorgon bitti drar jag till underbara staden Venecia! Så jag kommer med lite updates på kvällen ;)
Och jag måste säga att jag har blivit helt addicted av Wallander filmerna, vi har haft en massa hemma nu och det har blivit som en vana nu att kolla på en varje kväll men nu är dem slut :( snyft. Men annars brukar jag inte gilla svenska filmer, de ska alltid vara så tragiska, tråkiga skådisar, miljö och allt och även lite halvt B gjort. Men nu måste jag packa lite och beta av lite grejer. Nu har jag inte så mycket mer att säga, Hej då.
/Laura

Hade inga bilder från idag så det
bli en från förra året, min och
Sagas första skoldag efter sommarlovet. Gulligt.

No comments:

Post a Comment