Thursday, January 20, 2011

Sant Sebastian

Go kväll käraste läsare!
Som sagt, idag så är det Sant Sebastian och det firas med djävular på gatorna och fyverkerier vid katedralen, oooch det är en ledig dag i Palma! Så, vi har varit lediga från skolan idag :D

Igår så "invigdes" Sant Sebastian helgen med massor av konserter från de olika radiostationerna, och då så kommer spanska kända artister och band och spelar. Kul kul. Fullt med folk på gatorna och alla ungdomar på mallorca trängs på gatorna och pussar varandras kinder titt som tätt. Man träffar nån man känner efter varje 5 meter typ.
Igår kändes det verkligen som en fredag, men, det var ju bara en simpel onsdag!
Efter skolan så åkte Malin hem till moi, vi skulle egentligen haft yoga, men det blev inte av . Så, det blev en eftermiddag hos mig och en kväll i stan'. Där träffade vi upp några, och så försvann några, å så hittade man nån, och så träffade man nån som ville följa med, och så blev det missförstånd osv. Så höll det på hela kvällen! Men det var väldigt kul att få träffa A, hade inte sett honom på... 5 eller 4 månader.. haha. Och som vanligt jätte mysigt att träffa kära Michelle!

Sen var jag tvungen att dra hemmåt.

Klem och kyss! / Saga




Den spanska versionen av Jason Mraz var också där, och hamnade på vartenda foto..


Vårat extremt lyckade foto haha,


Söta vargbörder


Bara en random cool bild.


Jag, Saga, kommer nu inte att blogga förrän på lördag. Jag har mina personliga skäl, och återkommer alltså om två dagar!

No comments:

Post a Comment