Monday, January 10, 2011

Natt bloggning

haloj på er som inte kan sova just nu, som jag. Världens oväder har vi här just nu. Det spö regnar och blixtrar som bara den, smäller och dundrar från dörrarna, det är min hundar som är läskiga (de gillar att retas)....
Jag känner också att jag inte kan sova bara för att jag vet att jag måste, jag är orolig för imorgon bitti att jag kommer få lida en hel del när jag ska dra mig ur sängen.:(
Så jag ligger här i sängen och tänker en hel del på long beach tiderna i somras med ipaden på magen med peanuts som jag snaskar på, jag vet inte rikitgt om jag kan säga att det är gott just nu men jag är natt hungrig och är för lat för att göra en macka. Och jag kan inte rikigt förstå att jag drar till hawaii redan nästa månad :O time flies. Men nu skanjagvse om jag kan sova för jag måste verkligen det nu, usch men jag vet att det blir bäst så för imorgon bitti lär jag väll önska att jag kunde sova bara liiite till.
Slutskivet för mig, tacknoch hej!
/laura
Ps: kolla in på vår flik what's blonde guiri, vi har skrivit in grejer där nu ;)

No comments:

Post a Comment