Saturday, January 8, 2011

Heej, Jag kände att det dog lite på bloggen


Nee, jag har inte haft blått hår, eller?

Ehmm, hej på er :) jag har inte skrivit något idag tidigare, I know, I know men läget är så att det fanns inget kul och säga men ändå sitter jag här nu och skriver.... (Fick lite skuldkänslor när jag såg att folk var inne och kikade efter något nytt att läsa att de till och med läst lite ur våra äldre inlägg från arkiven)
Det som har varit så ointressant att berätta om idag är att jag har städat. Yes, jag har städat precis som jag sa att jag skulle göra igår men knappt något blev gjort (jag tror att ni känner igen er?) Men nu är det i alla fall rent i och städat. Jag har gått så långt idag med städningen att jag kastade en massa massa utklippta bilder från tidningar :/ En sak som jag också är en stor samlare på, bara en massa bilder från tidningar som jag tycker är fina och klipper ut och sparar. En till sak som jag har gjort mig veck med också är fina prislappar, en konstig sak jag samlat på :S
Men nu ska vi snart få lite middagsgäster :)
Trevlig kväll på er, Laura

OBS! Kan ni tänka er att jullovet är typ över nu :O på måndag börjar man skolan igen :( Fast ändå är det ju inte så svårt att inte sakna för då kommer våra nya macbooks stå och vänta på oss på våra platser, MEN det är bara det jag längtar till.

Klem klem


Insidan av min garderob förut, var tvungen att sätta upp bilderna för det fanns inget utrymme kvar i mapparna. Och då kunde man stå där och drömma om vilka kläder man ville helst ha på sig just den dagen, men jag kan säga att det vart rätt svårt när man var tvungen att hitta kläder att ha på sig i verkligheten.

No comments:

Post a Comment