Saturday, January 8, 2011

Hej hej hallå, himmlen var blå, och sen blev den grå, och nu är den svart. Damn.

Halli hallå,
Lördag var det idag ja, och snart är de över :(
har varit en härlig dag idag, började som vanligt med dramaklass och det var jätte kul att träffa alla igen. Sen så GICK jag hem i solskenet med musik pumpandes i öronen, för att lämna tillbaka pappas kofta som jag hade lånat på morgonen, ladda min mobil och äta lite lunch. Sen så åkte jag in till palma stad igen, för att träffa några underbaringar och ha det kul! Vi blev stalkade av små åtta åringar på cyklar och vi träffade killen som vann TV programmet "Fama: A Bailar" (Ett dansprogram, ungefär som Idol, fast, med street/brake/hip hop dans. Sen så åkte jag hem och åt middag och nu ska vi se "Vampires Suck".


Prövade "Fat Booth" idag haha


"Vi blev fotade med en kändis!"


Alice och Rosie


Jag, Oli, Rosie


Vi sprang iväg från stalkersarna till svanarna och tog ett litet foto


Katedralen

3 comments:

  1. Aw its oliiii and rosie and alice we looove you (L)

    ReplyDelete
  2. lovely,i know marcs gf and gfs sister,all go to my school.. ;)
    wait..remember the black girl i said hi when we were walking round palma? thats her sister,bri!<33
    michellexxxx

    ReplyDelete