Tuesday, January 4, 2011

Mr Sch...


MR SCH..., en Stockholmsbo som vill vara en mallorca bo sitter just nu och har äntligen lyckats hacka min in på Bloggen...
Har kollat lite och det verkar som bloggen är "hyffsat" populär..
Har planerat denna dagen i hela mitt liv att äntligen lyckas ta mig in på Flickornas blogg. Laura som ni alla vet vem det är fyller år imorgon och jag har planerat "världens" Ståhej... Eller...??
Glöm inte att gratta 16åringen som nu lagligt får köra bil. kan inte förstå att min b#r##om###än fyller 16 bast. Året där allt det "roliga" händer. Hörde även häromdagen att hon ska bli Hotellmaneger i New York... men det godkänndes då inte att gå sigtuna gymnasium, men det kommer hon endå få.... Hon får allt. ( Enligt min mening ) Och hon tycker att hon sliter för det. vem skulle inte kunna få MVG i alla ämnen om man får plugga i 25 graders solsken. jämfört med en själv som får plugga i 25 grader fast minusgrader då.....

Vet ni vem jag är? Ett härligt pris utlovas om ni bor på Mallorca. först till kvarn

( Priset en dejt med Mr Sch ) Imorgon blir den då av.... Lycka till / Mr Sch



4 comments:

  1. jahopp, det var ju synd att man endas är en ex mallorca bo!!
    Stadsbon heter Alex...ander!!!
    gissa vem jag är dåå.... mohahahaa!! :P

    klemklem!

    ReplyDelete
  2. Hey mr.sch bor på mallis och intresserad av dejt ;) Kling.. Where do ai sign up? Puss puss Alex // ditt framtida x

    ReplyDelete
  3. Hallojsan saga! Glöm icke att publicera dagens spank (: //guess WHO?

    ReplyDelete
  4. 1 priset var utlovat en dejt med mig. och såklart kommer priset delas ut till den som kom på vem jag var. Men tyvärr så vet jag inte vem som kom på det och det kommer vara intressant att se vem det var. 14:45 på Mallorcas Stureplan. Order me à coffee solo por favor... I'll be there ......

    ReplyDelete