Thursday, January 6, 2011

Pankaks Kalas

Åh, kära saknade Malan är tillbaka på ön! Äntligen, efter 8ish veckor i sveden, så är hon tillbaka där hon "belongs", i min mage. Nej, men under mitt tak, i alla fall.
Igår kväll så firade vi ju såklart kära Laurita, och efter krogen så blev det "skräckis" tittande, Paris Hilton film, She's the man och till sist så sov Laura och hela hennes familj, och då var det bara jag och lukas vakna... runt 4 tiden. Så vi kilade hem till mig skrattandes och låg och fnissa tills 6 på morgonen, haha. Sen idag vaknade vi 12.23, drog oss upp för att äta lite och sedan runt klockan ett träffa M. Lukas drog på sig fracken från igår och jag bytte jeans, and voila!
Vi hade picnik på gräsmattan och låg där i "solskenet" (gråa molnen) nästan hela dagen. Lukas drog ut gitarren och pianot, så live musik var det också!

Sen gjorde vi lite andra saker och ting, för att sedan slå oss ner i soffan och kolla på Toy Story 3 och Shrek 4. Sevärda, absolut. Shrek var lika roligt som alltid.


(Varför L har täckt ansikte är för att han inte vill vara med på bloggen)




Haha, M som ääälskar att vara med på bild





Nu ligger jag i mitt rum med ljusslingan på, Jack Johnson lågt i stereon och bloggen framför mig. Livet är allt för bra ibland.


1 comment:

  1. Hey saga me (alice) and oliii love your photo shots you look like real models love you x

    ReplyDelete