Friday, January 7, 2011

SALE


SALE-SALE-SALE-SALE-SALE-SALE-SALE-SALE-SALE-SALE

BLOGGEN TILL SALU. NAAT. NEJ, MEN ALLT I PALMA ÄR PÅ REA.

Hej bloggen, whats up?
Jag bara skojade, men det är faktiskt seriöst att allt i palma är på rea. Den 5te Januari, Lauritas fölsis, är ju då de tre kungarna anländer till Jesus barnet. Den kvällen/morgonen firar spanjorer mer än självaste julafton. Såå, rean började idag! Jag, Saga, åkte in till Palma stad och skulle kolla runt, men det var heeelt crowded. Såå, blir nog en titt imorrn ;P
Jag träffade en vän som jag inte sett på jätte långe, så det var kul att ses och "catch up" :) Så vi gick runt där och åt lite lunch. Sen åkte jag hem, och snart ska jag se på bio med malis. Vi ska se, The Tourist :) Så jag berättar senare hur den var. Laura gillade den inte. Idag åt jag mitt första tuggummi sedan sept/okt!



No comments:

Post a Comment