Tuesday, January 4, 2011

Soon: Sweet Sixteen


Muahaha go kväll,
Nu sitter jag här och upplever mina sista timmar som 15 åring för imorgon blir jag nämligen 16 :O!!! My time to get spoild, tycker synd om er imorgon som ska ha med mig och göra cause I'm gonna be real pain in the a** . Bäst för mamma och pappa att det har köpt min blingade dröm bil också täckt av swaroskis, annars är hela mitt liv förstört :O. Idag var jag och valde ut klänningen för the big day och det blev 3 stycken. Jag blev så kär i alla och så kunde jag inte bestämma. "Kling kling" sa det i kassan så fort daddy dragit kortet och därmed rök 20 tusen spänn ; ) inte alls så farligt, eller hur? Men det stora problemet nu är att jag har beställt skorna för en vecka sedan från Paris och de har fortfarande inte kommit, OMG OMG vad ska jag göra :"( Det coolaste är att jag har hyrt in en känd artist som ska komma och spela/sjunga för festen som ska vara i stans hetaste klubb ; ) Jag hade det verkligen kul när jag skulle välja ut de som skulle få komma hahahah det var tvungna att tävla och de som inte klarade och var fula får tyvär inte komma imorrn : ( TO BAD FOR THEM!
-Detta var bara en liten försmak för min nya attityd som 16 åring, fast nee jag gillar inte den stilen usch. Jag är säker på att ni sett MTV´s dokusåpa om brats i USA och deras Super sweet sixteen partyn, herregud säger jag bara. Hur kan man bete sig som dem gör och mot sina föräldrar hur lyckas de få sakerna de vill ha ändå?? Ajah T.G I am not like them, det skulle vara hemskt! Men det är underhållande som program.
God natt : ) så syns vi imorrn på bloggen ; )
-Laura



1 comment: