Monday, January 24, 2011

Stockholm -> Göteborg

Åååh, Stockholm!
Gick runt på stan lite innan jag var tvungen att lämna staden för att dra vidare till.... GÖTET!
Vi åt semlor innan jag åkte iväg till flygplatsen, och oj va' gott! Sen bar det iväg till arlanda ärpårt. Alone, och flyget var försenat i 45 minuter :( buhu. Och jag kunde inte blogga för att 1. Det fanns inget internet. 2. Jag fick inte blogga, för att då skulle jag förstöra hela surprisen som jag kommer att skriva om imorgon morgon ;)
Men i alla fall, jag kom fram till Landvetter där min kära kusin/BFF stod och väntade på mig lika vacker och glad som alltid! Mitt lilla lyckopiller. Vi åkte hem till henne och åt god middag för att sedan traska iväg och hyra film och köpa goodis! MYS. Så det blev en riktigt mysig kväll och sen blev vi liite för peppade för morgondagen (alltså lördag) och dess överraskning! :D
/Saga


Semlor på Biblioteks Gatan


Före


Efter



På bussen på väg till Arlanda


Åååh! Äntligen framme

No comments:

Post a Comment