Saturday, January 22, 2011

Sveden, här är jag!

Heej käraste bloggfollowers!
Ok. Here it goes. Jag är i Sverige! Närmare sagt, Götet!
Jag anlände i torsdags i Sthlm och drog till goa gubbarnas stad, Götlaborg, igår!

I torsdags så vaknade jag tidigt som attans för att dra mig upp ur sängen och dra mig iväg till Barcelona! (för att mellan landa, och sedan flyga vidare till Estocolmo). Sen så åkte vi till framtida gymnasiet och träffade en gammal mallorca bo :) kul kul. Sen så när vi var färdiga med allt så träffade jag Kasper! En ex mallis bo, som bodde där när jag gick i 3-4. Long time ago. Men vi håller kontakten och hade det as mysigt halkandes omkring på gatorna och kvällsfikade. Sen så blev det natti nussan / Saga


Barcelona -> Stockholm


Winterland.


Epic Fail.


Sthlm

No comments:

Post a Comment