Monday, January 17, 2011

Två tänder mindre

Oh boy, vilket vackert väder, solen skiner idaag

Wowowowowowowowow, har kommit hem från tandläkaren med två tänder mindre.. gjorde dock inte ont, lite obehagligt bara när man hörde det knastra från tänderna när dom drogs ut. Hade hela munnen bedövd, och har det fortfarande.. så jag kan inte riktigt prata och min vänsterläpp är bortdomnad och lillebrorsan min har suttit och nypt i den det hårdaste han kunde, men jag kände ingenting. Perfekt tillstånd för att skaffa sig en hemsk läpp piercing.

Idag i skolan så har vi jobbat lite på datorerna osv.. Sen så åkte jag hem och tryckte i mig 4 nutella mackor och en "egg in a hole" för att inte bli hungerig senare.. Efter det var det bara raka vägen till tandläkaren, och ojojoj vad nervöst. Men hon var jätte trevlig och visste vad hon gjorde så det gick bra och allt som allt gick det väl på 20 minuter.

Så nu blev det smoothie till middag, imorgon blir det smoothie till frukost och lunch och troligtvis middag. :D






Livet leker, även om man nästan är tandlös..

/ Saga

No comments:

Post a Comment