Tuesday, January 11, 2011

The White Beauty

Wiihooo.
Dagen vi har längtat efter sedan förra året.
Dagen då vi skulle bli utelade våra käraste MacBooks.
Woop woop! Förväntansfulla led vi igenom de första timmarna innan lunch, för att sedan få hålla i "the white beauties". Gud så fina. Man skulle vilja äta upp dom, ja, så fina är dom. Inte för att jag äter upp fina saker. Men, ja, ni vet. Sen så hade jag gitarr lektion med min 75 åriga gitarrkompis. Haha, detta är ganska kul faktiskt. Vi satt brevid varandra och spelade olika låtar och så satte sig läraren på en stol brevid min gitarr kompis, då gitarrkompisen plötsligt säger "Sitter du på mina glasögon?". Det hela var kul för att han hade på sig sina glasögon. Ha-ha.
Sen har jag "back-uppat" min dator och alla dess 30 724 bilder :D Tog typ hela eftermiddagen, men ojojoj vad det är värt det. Så, har inte hunnit göra något mer... -.- Har sträckt en muskel, så det gör ont när jag går. Ibland.

Besos /Saga






Mali vann en tecknings tävling och fick 4 kalendrar.


No comments:

Post a Comment