Saturday, February 5, 2011

The OMG so awsome STORY about the ROS (IE)..


"Oh happy days, haappy days!" Kändes som det var sommarlov idag.. Varmt, longboarding och loovely company. Först vare teater som vaanligt och det var som vaanligt ur kul. Sen så gick jag, Oli och Rosie hem till moi och vi åt en "pollo asado" (grillad kyckling) och sen så åkte vi och longboardade :D Det gick bättre än bra och tjejerna var riktigt duktiga. Seen så gick vi tillbaka till my place och då kom min kära bror och Lukas! Vi alla åt glass och drack te och hade det kul och mys. Sen så åkte de tre underbaringarna för 45 minuter sen och jag blev lämnad här hungrig och med ett braceface leende på läpparna haha! Hoppas ni har haft en lika fin dag som jag och att imorgon kommer bli... AWSOME också! Jag ska nog gå och kolla på en longboard tävling, men vi får la' se imorrn! Skypeade precis med världen bästa Mimi också..! Ska nu äta något och vara lite små sur för att jag missar Melodifestivalen haha! Den blir dock bara sämre och sämre varje år, men det är ändå tradition!

/ Saga







Love is in the aair


No comments:

Post a Comment