Saturday, February 19, 2011

Burkar och skrot

Hej igen,
asså gud, ibland undrar jag själv "varför"?  Ytterligare en samling jag har är små plåtburkar, askar och lådor. Dessa hittade jag nu lite vilt i mitt rum har säkert en hel del mer som ligger i lådor. Grejen med dem är att de är så praktiska att fylla andra saker i och så fortsätter man tills allt bara ligger i en enda låda. Någon gång kan jag visa er min tidnings samling också. Där bland kan man hitta tidningar från 1800- talet tills idag. Kul, kul! Städningen gick sådär, rätt segt. Jag tog en promenad med vovvarna in till stan för att käka lite lunch på Mcdonald's och även dem fick en cheeseburger att dela på. Och oj vad dem tyckte det var gått, det finns väll inget barn som inte tycker om? Nu har jag också blivit klar med alla gymnasium ansökningar, finally! Rätt spännande tycker jag.
/Laura







1 comment:

  1. Blondeguiris!! kan ni inte spela in en video typ "en dag på mallorca?" som ni gjorde med cali & såvidare? det är så kul att titta på här hemma då det är svinkallt o -20 .. pusspuss

    ReplyDelete