Thursday, February 3, 2011

Everybody (jag och simon) goes longboarding, longboarding mallorcaaa

Efter skolan så kände jag "Nu ska jag andas och håret ska svisha", såå, efter lite plugg så drog jag och lillebrorsan ut och longboardade. Random. Har inte åkt sen... oktober? Men det gick relativt bra, kunde i alla fall fortfarande stå på brädan och ramlade inte av i svängarna. Alltid när jag åker ska det stå ett gäng med (enligt dom) "as balla" killar som står och kollar och skrattar.

För ett tag sen när jag precis hade lärt mig att "slide-a" så åkte jag förbi ett par longboard killar som genast sa flinandes "Ey, kan du göra några slides?", och jag var ju tvungen att bevisa att jag faktiskt kunde. Så, nervös som jag var ställde jag mig på brädan och tog fart för att sedan göra en perfekt slide! Kaachingaa! Booyah! Snacka om lyckorus.. HA! in your face.

Men idag så var det en liten backe som jag skulle ta mig ner för, och då stod det ett gäng "coolingar" och skrattade, för jag ville verkligen inte åka ner för backen. Men, efter 10 sekunder av väntan så var jag tvungen att bevisa att jag FAKTISKT KUNDE ÅKA NER FÖR BACKEN utan att ramla och slå mig. Så, det gjorde jag och när jag åkte förbi dom så tog jag extra mycket fart för att visa hur snabb jag var också. HA!


Ja, jag har hjälm!


Ja, min bror är så mycket bättre



Ja, jag är ett braceface.
And I'm proud.

5 comments:

  1. Mycket har hänt på 24 timmar Gustav :) / saga

    ReplyDelete
  2. I love your blog!!!!!
    Visit my blogs please!!
    http://elrincondemimoda.blogspot.com/
    http://elmundodecolorosadeolivia.blogspot.com/
    XOXO
    Olivia

    ReplyDelete
  3. Muchisimas gracias :) eres espanola no?
    tu eres la que commentaba un comentario largisimo en sueco tambien? haha :) Gracias otra vez para leer nuestro blog, y nosotras vamos a leer las tuyas!

    Blonde Guiri (saga) xxx

    ReplyDelete
  4. howw cute are theseebraaaceessss <333

    michelliixxxx

    ReplyDelete