Saturday, February 5, 2011

Fridagen, som jag glömde.

Juste, har ju inte skrivit om min fredag!
Skulle longboarda med Lukas (jag vet, känns lite överdrivet med allt mitt boardande på sistonde) men, när vi kom hem till han så skulle vi bara sätta oss på taket några minuter för att andas lite, men slutade med att vi låg och solade på hans solstolar och log över hur fint livet är. Och det gjorde vi ett bra tag. Sen så efter några timmar så kände vi att någonting skulle göras, men då var han trötter, sååå jag gick in till stan och träffade en gammal polare o pratade av mig.

Seen så åkte jag hemmåt, och åt middag på hotellet med mina föräldrar! Gott och trevligt. Laurita hade redan ätit :( skulle ju bjuda med henne till bordet, men bad timing blev det! Sen så hade jag några alternativ.

1. Åka till porto pi och möta upp randoms
2. Åka till stan och möta upp några tjejer
3. Stanna hemma och ha sleep over
4. Stanna hemma ensam

Gissa vilken trötta Saga valde... numeroo cuatro (4)!
haha, hade verkligen inte ork eller kraft så det blev en kväll med Spiderwick i tv-rutan!
/ Saga

No comments:

Post a Comment