Sunday, February 20, 2011

From CS -> Cala Major -> Placa Gomilla -> Porto Pi -> Santa Catalina -> Home sweet home

Kanon lördag! och fredagen var det inge fel på heller.
Woaaah, började, konstigt nog, med... teater! Haha vi var jätte duktiga idag, och lärarna var väldigt stolta över oss och våra cheerleading skills! (även Maghnus, Lukas och Alex's skillade dansmoves haha)
Sen så åkte jag hem till Rosie med Alice och vi åt lunch o hade det mys i solen! För att sedan åka till Alice, där vi tog en promenad i skogen och gick förbi en fin klottervägg. Sen så följde jag R till Porto Pi där jag sedan tog en buss till Santa Catalina för att komma uninvited till Lukas place och sitta på hans tak med han och sjunga haha. Sen så fick jag ett sånt bio sug, och det går just nu hela 3 (!) filmer på engelska nu! Alla andra är dubbade.. så man är lycklig om det ens går 1! Men, jag hann inte åka innan den börja haha, eller jag var bara för lat. Sen kom Knutis och vi tog en buss som tog FOREVER! För att sedan äta 2 kg pasta och se på underbara filmen Juno.
Lyckat är ordet, och livet fortsätter att leka. 


Lite musica


I R's sköna säng










Idag ska jag plugga och så kommer mor min hem! Kos kos
Han en fin söndag, för imorrn är det måndag... oooocccchh bara några dagar innan jag åker till Österrike! Jag vet, det känns fjuttigt om man jämför med USA men mysigt ska det bli!

No comments:

Post a Comment