Wednesday, February 23, 2011

Ms. Multitasking (eller inte)

Jaa du,
Saga är här.
Jag vet, it's been ages since last time, MEN, här sitter jag nu och skriver ett litet inlägg!
Söndagen = Typ bortkastad, förrutom på kvällen då jag träffade Mr. Sagh (förkortning av helheten)
Träffade han även på fredagen.. och i måndags.
Mr. Sagh kan ni få klura på vem det är!
Anyways, sen i måndags så åkte jag in till kära stan och shoppade med kära M. Köpte årets första bikini på H&M i en underbar röd orange färg! Ååååh vill ha sommar, sol och bad NU! Vill svettas och dricka en läkande cola medans jag sitter på en strand i bara bikini och linne samtidigt som mitt hår är helt saltigt och lite blött från ett behagligt dopp i havet!
Och, snart så är det ju här! :D
Efter shoppingen så pluggade jag och sedan sussade jag så sött! Igår, alltså i tisdags, så hade jag först gitarr lektion och oj oboy va kul det va'! :) Vi satt och yamade till Who Says och Bruno Mars nya låt Runaway! :D Saaajk. Sen så kom jag hem och segade typ, för att sedan dra in till kära staden och träffa kära M igen! Hon har lov en vecka tidigare -.- Så henne har jag spenderat de senaste dagarna meed. I stan så åt vi på Cappuccino Take Away kl. 19.30! (varför 19.30?, jo för att det är då all mat blir half price! Det blir rea! Haha. Ett litet tips från mig till dig ;)  Sen satt vi sprutt mot en mys pys bio där filmen "Black Swan", eller "Cisne Negro" som den heter här skulle ses! Vi hann precis, och den var ju helt "breathtaking". En riktig kvalitets rulle, med några obehagliga scener. Men jag var inställd på värsta thrillern, så blev faktiskt lättad att scenerna inte var så groteska som jag trodde.. SE DEN! NU!

IDAG så har det inte hänt så mycket, gick på yoga, och M kom med haha (otippat, eller hur?). Sen så skulle jag träffa Mr. Sagh, men det blev inte av. Så kanske ses imorrn istället? Vi får la' se..

Nu har jag precis kommit hem från en simpel jogging tur och tagit en renande dusch. Så nu blir det väl lite sömn..  Natti natti !

/Saga

No comments:

Post a Comment