Thursday, February 17, 2011

Nyklippt!


Nemen tjenare!
Helt nyklippt är jag och så skönt det är. Håret känns alltid så extra tjockt när det är stylat och allt. Men inte någon större förändring blev det inte, längden vill man ju behålla så mycket som möjligt. I morgon kommer vi bli intervjuade av några elever från en spansk skola, det lär bli kul, haha! De var tydligen väldigt intresserade av oss och de ska tydligen åka på klass resa till Sverige, helt random! Därför ska vi träffa dem. Kan ni tänka er att idag om en vecka är jag i full panik och stress, springer runt i huset och packar klart det sista för då väntar L.A morgonen därpå! Guuuud vad jag längtar och lämna denna ö för en annan!
Jag hoppas även att alla som har dessa FULA "trend" mössorna med pälsbollen på huvudet såg nyheterna härom dagen om sanningen bakom dem! Mer säger jag inte om mina åsikter för väldigt hårda ord skulle flyga ur min mun då!
God natt!
/Laura

No comments:

Post a Comment