Saturday, February 12, 2011

Oh boy, vilket vackert väder! (skånsk dialekt)

Igår var det fredag och den spenderades i Malans nya crib. U-N-D-E-R-B-A-R-T! Åh så fint och vitt och snyggt. Inte helt färdigt än, men oj oboj va läckert. Såå, här kommer lite bilder för har verkligen ingen ork alls att skriva -.- har varit trött heela dagen och inte gjort nåågon nytta. MEN imorrn, då ska det skrivas och pluggas och gå på gudstjänst ska jag också göra!
Vi butt-boardade (åkte longboard fast sittandes)... Vi såg på film... Jag dansade till filmen.. Jag och nån annan skinnydippade... Jag somnade... Jag blev väckt.. Blev as sur och började slåss.. Blev hyper.. Och så gick det runt hela kvällen!


Söt bror och söt kanin


Lukis ser väldigt fixig ut



Uppvärming till lite butt-boarding


Innan vi gick ner och köpte glass och satte oss på stranden





Det hände lite saker vi inte behöver skriva här...


Typ som när Lungorna "bråkade lite"


Och båda föll i vattnet


/ Saga

No comments:

Post a Comment