Monday, February 21, 2011

Svanska

Hola hola guapos amigos!
Jag fick plötsligt lite fri tid tidigare än jag tänkt för jag blev klar med jobbet bara sådär! Skönt, så då tänkte jag på att skriva ett litet blogg inlägg! Idag har vi haft spanska elever på besök. Jag skrev fel sist och trodde dem skulle ha kommit i fredags. Men dem kom i alla fall så vi började med att presentera en video vi gjort om skolan, den gillade dem. Sedan vart vi uppdelade i grupper för att bli intervjuade på engelska. Alla trodde att det skulle vara omöjligt för rykten gick att de inte kunde någon engelska, haha hade vart lite akward i sådana fall. Det roliga är ju också att de tror inte på att man kan förstå spanska så klart att de satt och små tasslade och viskade emellan varann och sa lite roliga saker. Jag varande dem att jag förstod men som sagt trodde de inte på det. Men det var kul! Vi har även fått en liten fråga på om vi skulle kunna göra en film om våra dagar här, svar: Javisst! Men så fort man har lite tid över :)
En sak jag inte kan förstå är att denna vecka kommer jag även vara på Hawaiiiiiii!!! Helt sjukt, kan knappt tro det själv att jag ska dit :O
Vi hörs,
/ Laura



Dem där tossarna skulle man allt minsann vilja gossa med :) 
Fin bild tagen av DisneyNature


No comments:

Post a Comment