Saturday, February 19, 2011

Titta vad jag hitta!

God Morgon Världen!
Medan jag städade mitt rum för att rensa ut skräp så fann jag detta. Godis från när jag var i California i somras, hahah gross! Det var bland annat Willy Wonka candy som jag fick sista dagen på gräsmattan innan bussen skulle komma för att hämta oss och köra till flygplatsen. Även mina blå tuggummi och kanel som jag konstant tuggade på. Hahha och sen äckliga torkade larver som jag köpte för att bjuda på, jag smakade dem aldrig men en del gillade dem. Vad säger ni, kanske dags att kasta? Men fina minnen i alla fall! Härom veckan tappade jag även mitt "sommararmband" som jag köpte i Laguna Beach för över 200 dagar sedan och sedan dess har jag aldrig tagit av det. 
Igår var vi som sagt ute och käkade på restaurangen Picasso i st. Catalina. Super god mat var det där! Jag åt bland annat langostiner i olika kryddor, världens minsta och godast små vårrullar och lammfärs på spett, suveränt gott och till dessert blev det choklad fondue!
Men nu ska jag fortsätta att städa och få ordning på saker och ting.
/Laura




No comments:

Post a Comment