Saturday, February 5, 2011

Vår känsla

Good morning Sunshines!
Åh vilket härligt väder vi har haft det här de senaste dagarna, själv sa spanjorerna att det skull regna hela veckan men det kunde man fet glömma! Man kan till och med gå i shorts, om man är en guiri.
Just nu tittar jag ut från mitt fönster och havet är blixt stilla, vattenskotrar och båtar glider runt. Åhh jag vill också :( vi skulle egentligen ha åkt båt idag jag och min familj, men så blev det inte. Kanske till nästa helg och oj då ska det bloggas ;) Igår var jag på stan med min mamma, helt perfekt timing! Alla butiker hade fått in massa nya vårkollektioner, härligt! Bort med alla tråkiga färger och in med färgglatt och fräscht. Jag slog till på ett par mocka shorts och det nya Chanel nagellacket. Mer ville jag inte köpa även fast det vore trevligt men det är faktiskt bara tre veckor kvar tills L.A och Hawaii och då kommer man ju matas med outlets och andra trevliga butiker, plus så är det så himmlans mycket roligare att handla då eller för i huvud taget när man är utomlands.
Men ha en trevlig helg världen! Så ska jag kila ut lite nu och ta en inlines sväng.
/Laura

No comments:

Post a Comment