Wednesday, March 9, 2011

Farewell Hawaii, Hello Santa Monica!

:( Tiki vad tråkigt det var att lämna Hawaii eller Oahu imorse :( Vid frukosten satt man där på sin solstol vid poolen och lyssnade på killen som stått med sin gitarr och vackra röst och sjungit varje morgon ända sedan vi kom hit! Over the rainbow av Israel sjöng han, en riktig hawaiiansk goding! Och där satt jag och bara njöt och andades in morgon luften för en sista gång. Efter frukosten gick jag och min syrra och hängde på blommor på statyerna längs med waikiki beach vägen....
Nu är jag i Santa Monica och har tagit en härlig kvälls promenad på tivoli bryggan :) Mysigt värre att vara här igen!
Vi hörs imorgon gott folk!
/Laura



Så här fin blev prinsen

Jag smaskar i mig en Yogurtland glass 
-Traveling with Guiri style till airporten
Här ser ni Diamond Head, vulkanen jag knallade upp för. Rätt stor vah?
Sitter här på Forest Gump bänken i Santa Monica

No comments:

Post a Comment