Thursday, March 10, 2011

Kändis lyor och Hollywood glam


Hello gott folk! 
Om man är i Hollywood måste ju något action hända och så klart händer det ju på en onsdag precis som all buss action på mallorca alltid inträffas. Dagens vardags action blev bensinmacken :S uoohh scary! 
Vi sitter i bilen och ska svänga in på seven eleven på vid elva tiden på kvällen och så säger vi att detta är precis som i thriller filmer när någon kommer in och ska hota eller mörda någon. Ingen dog men en blodfight var igång. När vi svänger upp på uppfarten och ska gå in till seven eleven står en skum man utanför och gapar att han vill in där men killen som jobbar säger bara "sir, u have to leave, go away" och håller dörren emot sig för att hindra den skumma att gå in. Jag ser att han mannen har blod på örat och pappa sa att det är bäst att sticka bara. Så vi hoppade in i bilen igen för att se om vi hittade något annat liknande seven eleven. Gatan var rätt död så vi vart tvungna att åka tillbaka. Polisen hade kommit dit och den skumma mannen var gripen och låg på marken och blev genomsökt av polisen. Sedan hörde jag en man som pratade med en annan polis och det var han som typ hade blivit överfallen inne på seven eleven och han var blodig på armarna. Vad mer kan jag säga? Vad gör man inte för en påse chips och lite dricka ! 
Idag i alla fall under dagen har vi varit i Hollywood och glidit i Beverly Hills och gått på shopping gatorna som Melrose och Roberston. Två super bra shopping gator, tips från mig ;) Vi gick även in på kändis favoriten Kitson, där man ser bland annat Paris Hilton väldigt ofta med kassar från affären. Men själv måste jag säga att jag blev väldigt besviken. Inte en sak var kul eller något man kunnat tänkt sig köpa "bara för att". Men jag fick även se en massa kändishem och buskar och träd som Lindsay Lohan kört in i, det var kul men ändå sjukt. Tänk att det är en attraktion man åker för att se andras hem, tänk er själva om folk åkte på turer utanför dit hem. Men en gång aldrig mer, man är ju nyfiken. 
Idag åt jag också min första in n out hamburger som jag längtat efter och så gick jag även och köpte mig en pretzel från samma ställe som senast i somras! Gott gott :)
/Laura

I Johnny Depps fotsteg och händer <3
Drew Barrymores lya
"Bara ett" utav Leonardo Di Caprios mansions
Ett av Brittney Spears hus. Här var det bland 
annat som skandalen om när hennes
 barn blev borttagna från henne skedde. 
Från denna grind blev Michael Jackson bortförd 
från när han dog. Det var huset han bodde i de 7 sista månederna av hans liv. 
-och mittemot bodde Elvis Presley, det var hans sista hus härmed. 
och tvärs emot Elvis bodde Marylin Monroe 
I detta hus bodde Osbourne familjen och det var även här som deras serie utspelades i. Men nu är det Christina Aguileras.
In n Out burgers <3


No comments:

Post a Comment