Saturday, March 12, 2011

Universal

Började dagen med en smarrig frukost! 
Sedan åkte vi till Universal Studios, 
Fin solnedgång i Santa Monica
Nu är jag slut i benen och har ont. Shoppat allt det sista, åhh så kul! Snyft att det är den sista dagen av denna underbara semester men som tur är går planet inte först sent på kvällen så vi hinner utnyttja dagen imorgon med. Som nu säkert inte har missat så har det varit en jordbävning/tsunami i Japan som drabbats över till Hawaii också. Nu är det varningar här med och det har kommit vågor vid Northport Beach. Men jag är oskadd och det går ingen större nöd här inte. Så sorgligt med detta nu som hänt bara för man varit där. Tänker mycket på alla japanerna som varit på sin semester på Hawaii som jag sett och även de rara polyneserna som man träffat på hawaii. Över hela mitt hjärta hoppas jag på det bästa nu och att inget mer händer. Det har ju som sagt varit mindre vågor redan vid waikiki beach där jag höll till en hel del. Undra vad man hade gjort om man varit där nu, suttit i ett tält på toppen av diamond head kanske? Usch detta är super läskigt :( 
Snälla lämna världen i fred /Laura

No comments:

Post a Comment