Saturday, March 19, 2011

Yodilleuhuuo!

Bild från www.cheyennemeetschanel.com fast den är tagen från Vogue Espana

Hej igen ( efter typ en vecka?)
Dagarna går verkligen så mycket snabbare på denna Ö vilket kan ha en del fördelar :D för snart så, då händer det grejer! 
Jag har inte riktigt velat blogga för jag har inge kul att säga eller att visa, vilket jag nu heller inte har.... 
Skolan har ekat, de äldsta eleverna har varit på klassresa men den missade jag precis så jag fick stanna kvar. Men någon större skillnad har det inte varit för det. Vi var 5 elever kvar och det är ju typ så som vår klass brukar vara, hahah. Super mysigt och göy! 
www.cheyennemeetschanel.com är en jätte fin ny blogg som jag har hittat som jag tänkte länka vidare. En tjej från Cali som har den coola hippie, indian, cowboy osv. stilen som jag älskar!
Trevlig helg :) 
/Laura

No comments:

Post a Comment